تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

پاور پوینت (اسلاید) آشنايي با سيستم هاي مديريت دانش



شناسه محصول: 855413
موجود

پاور پوینت (اسلاید) آشنايي با سيستم هاي مديريت دانش

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 2650تومان

برچسب ها :

پاور پوینت (اسلاید) آشنايي با سيستم هاي مديريت دانش

پاور پوینت (اسلاید) آشنايي با سيستم هاي مديريت دانش

پاور پوینت (اسلاید) آشنايي با سيستم هاي مديريت دانش  این پاور پوینت دارای 106 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point است و آماده ارائه شما می باشد
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت
فایل پاور پوینت آشنايي با سيستم هاي مديريت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.



محتواب برخی از اسلاید ها :


توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوینت می باشد و در فایل پاورپوینت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارد

خرداد 1386

4سلسله مراتب دانش در چهار مرحله به پیش می‌رود

داده Data
اطلاعات Information
دانش (دانايي) Knowledge
خرد Wisdomداده – اطلاعات – دانش - خردآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

5سلسله‌مراتب دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

6سلسله‌مراتب دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

7تبديل داده و اطلاعات به يكديگر به واسطه فناوري اطلاعات صورت مي‌گيرد ولي فناوري اطلاعات گزينه ناتواني براي تبديل «اطلاعات» به «دانش» است.
عوامل اجتماعي، «دانش» و «اطلاعات» را بهتر به يكديگر تبديل مي‌كنند اما همين عوامل در تبديل «داده» به «اطلاعات» كند هستند.تمايز «داده»، «اطلاعات» و «دانش» مشكل است. تنها از طريق مفاهيم بيروني يا از ديدگاه كاربر مي‌توان بين «داده»، «اطلاعات» و «دانش» تفاوت قائل شد. داده – اطلاعات – دانش - خردآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

8داده – اعداد
اطلاعات – الگــوی خــاص به داده‌ها
دانش – اطلاعاتی که می توان به آن عمل کرد
خرد – اقداماتی که منجر به تصمیم‌گیری و بهبود می‌گرددداده – اطلاعات – دانش - خردآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

9 داده ها، حقایق و اعدادی هستند که از آنها اطلاعات به دست می‌آید.
برای مثال داده می‌تواند شامل آمار، فهرست اقلام و فهرستی از اسامی و آدرس‌ها باشد.دادهآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

10زمانی که داده ها به منظور خاصی بشکلی منطقــی سازمانـــدهی می شوند تبدیل به اطلاعات مي‌گردند.اطلاعاتآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

11ميزان صحيح اطلاعات در زمان مناسب يك عامل مهم براي انجام انواع كارها مي‎باشد.

دو برابر شدن اطلاعات موجود در هر 6 تا 9 ماه يكبار بر ابعاد اين معضل مي‌افرايد. حجم زياد اطلاعات موجود داخلي و خارجي امروزه مديران اجرايي, دربارة غرق شدن در دريايي از اطلاعات صحبت مي‌كنند.اطلاعاتآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

12دانش استنتاج کردن و شناخت الگوهای نامعمول، روندهای پنهان و استثنائات داده و اطلاع است. دانش ایجاد یک مدل ذهنی از الگو یا روند است که می تواند با درجه‌ای از قابلیت اعتماد و پیش‌بینی در یک زمینه خاص به کار گرفته شود.مفهوم دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

13دانش : مخلوط سیالی از تجربیات، ارزش ها، اطلاعات موجود و نگرش‌های کارشناسی نظام یافته است که چارچوبی برای ارزشیابی و بهره گیری از تجربیات و اطلاعات جدید به دست می‌دهد. دانش، در ذهن دانشور به وجود آمده و به کار می‌رود. دانش در سازمان‌ها نه تنها در مدارک و ذخایر دانش، بلکه در رویه‌های کاری، فرآینــدهای سازمانی، اعمال و هنجارها مجسم می‌شود.
(داونپورت و پروساک)مفهوم دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

14دانش ایده‌ها، فهم‌ها و درس آموخته شده ما در طول زمان است. درس‌ها و ایده‌هایی که با کنار هم نهادن اطلاعات دریافتی از منابع مختلف و درگذر زمان به آن دست یافته‌ایم.
(ماهنامه مدیریت دانش سازمانی – آبان 83)مفهوم دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

15دانش فردي براي توسعه دانش پايه سازماني ضروري است؛ هر چند دانش سازماني حاصل جمع ساده‌اي از دانش‌‌هاي فردي نيست. (بات، 2000)
ايجاد دانش به توانايي سازمان‌ها در ايجاد ايده‌ها و راه‌حل‌هاي نوين و مفيد اشاره دارد (ماراكاس، 1999).
سازمان‌ها با توسعه و تجديد ساختار دانش قبلي و كنوني با روش‌هاي مختلف به خلق واقعيت‌ها و مفاهيم جديد مي‌پردازند.
ايجاد دانش فرآيند مهمي است كه در آن انگيزه، تلقين، تجربه، و شانس، نقش مهمي ايفا مي‌كنند (لين و ديگران، 1996).
معيار سنجش دانش نو، نقش مؤثر آن در حل مسائل جاري و نوآوري در بازار است.
توصيه نمي‌شود كه سازمان‌ها بكوشند تحت هر شرايطي، دانش جديد ايجاد نمايند. روش‌هاي مختلفي وجود دارد كه با آنها مي‌توان تجربيات را دوباره آزمود. (بات، 2000).مفهوم دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

16دانش، مجموعه كل شناخت‎ها و مهارت‎هايي است كه افراد براي حل مسئله به كار مي برند.
دانش هم نظريه‎ها و هم قواعد و دستورات عملي را شامل مي‎شود.
دانش بر داده و اطلاعات پايه‎گذاري مي‎شود امّا بر خلاف آنها هميشه محدود به انسان‌ها است.
دانش به وسيله افراد ساخته مي‎شود و باورهاي افراد درباره روابط علّي را نشان مي‌دهد.تعريف دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

17 وقتی که دانش برای تصمیم‌گیری و بهبود تصمیمات، فرآیندها و بهره‌وری یا سودآوری به کار گرفته می‌شود تبدیل به خرد می‌شود. برای خردمند بودن، افراد نه تنها باید دانش کسب کنند بلکه باید فهم کاملی از اصول حاکم برآن دانش را نیز داشته باشند.خرد (معرفت)آشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

18دادهاطلاعاتدانشخردقابل کدگزاری، واضح
براحتی قابل انتقالبشری، قضاوتی

مفهومی, ضمنی
فراگیری انتقال الزاماتآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

19ايجاد دانش به توانايي سازمان‌ها در ايجاد ايده‌ها و راه‌حل‌هاي نوين و مفيد اشاره دارد (ماراكاس، 1999).
ايجاد دانش فرآيند مهمي است كه در آن انگيزه، تلقين، تجربه، و شانس نقش مهمي ايفا مي‌كنند (لين 1996).
در راستای اعتباربخشی به دانش، اغلب تقابل مداوم بين فناوري، فنون و افراد براي سنجش اعتبار دانش مورد نياز است (بات، 2000)
اعضاي سازمان با مجموعه‌هايي از شيوه‌ها سرو كار دارند. بنابراين يك سازمان ممكن است استانداردهاي برنامه‌ريزي يكساني ايجاد نمايد و يا از الگوهاي يكساني براي ارائه «داده»، «اطلاعات» و «دانش» بهره گيرد.
معيار ارزيابي در مفيد بودن دانش معمولاً مشخص نيست. در عين حال، اگر سازماني دانش را در كارها و فعاليتهاي رايج خود مفيد دانست بايد ترتيبي اتخاذ نمايد كه گروههاي كاري بتوانند به سنجش و ارزيابي دانش بپردازند. (كوليس و مونتاگومري، 1995).
به كارگيري الگوهاي تعامل بين اعضا، فناوري‌ها، و فرهنگ يك سازمان مي‌تواند با شرايط دشوار روبرو شود. «ويك» و «روبرتس» اين الگوي تعاملي را مجموعه عقل‌هاي سازمان ناميده‌اند. مديريت دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

20 مدیریت دانش شامل تصرف دانش، خرد، تجربیات با ارزش افزوده کارکنان سازمان، آسان کردن بازیابی دوباره و نگهداری آن به عنوان دارایی سازمان است. مدیریت دانش کوششی برای تبدیل دانش کارکنان (سرمایه انسانی) به دارایی مشترک سازمانی (سرمایه فکری ساختاری) است.مديريت دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

21در واقع مدیریت دانش آن اقداماتیست که انجام می‌دهیم تا سازمان، سریعتر و اثربخش‌تر به اهداف خود برسد.
ارائه دانشی درست، در قالبی درست، در زمان درست، برای اشخاص درست و با هزینه‌ای درست ماهیت عملکرد درست مدیریت دانش است.
مدیریت دانش جمع آوری دانشی است که از تجربیات موجود بدست آمده‌اند. مديريت دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

22فرآيند ايجاد، تأييد، ارائه، توزيع و كاربرد دانش
ايجاد توان ومهارت در تغيير از طريق دانش
شکل دادن به الگوهاي تعامل ميان فناوري‌ها، فنون و افراد
تعبير و سازماندهي اطلاعات از جهات مختلف

مديريت دانش و توسعه مستمر = ايجاد فرهنگ جديد مروري بر مديريت دانشآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

23فرایند های نامنظم دانشفرایند های سیستماتیک اطلاعات و دانش دانش انسانی و شبکه پایکاه داده ها و شبکه های فنیآشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

24عدم توجه به قواعد پايه روانشناسي منجر به شكست مديريت دانش مي‌گردد (در اختيار ديگران گذاشتن دانش، اعتماد مي‌طلبد)
دانش هميشه در ارتباط با انسان‌هاست
راه‌حل‌هاي استانداردي در رابطه با مديريت دانش وجود ندارد
مديريت دانش بدون طراحي گام‌هاي سنجيده محكوم به شكست است
با روش‌هاي سنتي نمي توان دارايي‌هاي فكري شركت را مديريت كردچند نكته در مديريت دانشآشنايي كلي با مديريت دانشفقدان ابزارهاي مديريتي براي مديريت دانش

خرداد 1386

25آشنايي كلي با مديريت دانش

خرداد 1386

26
تاريخچه مديريت دانش

خرداد 1386

27تاريخچه مديريت دانشتاريخچه مديريت دانش

خرداد 1386

28مديريت دانش: موضوعي بين‌رشته‌ايتاريخچه مديريت دانش

خرداد 1386

29
معرفي برخي از مدل‎هاي مديريت دانش

خرداد 1386

30بعضي مدل‌ها براي فهميدن مديريت دانش هستند

بعضي مدل‌ها براي پياده‌سازي مديريت دانش هستند

بعضي مدل‌ها براي هر دو مي‌باشند

مدل‌هاي ساده‌تر معروف‌ترند معرفي برخي از مدل‌هاي مديريت دانش

خرداد 1386

31مدل Nonaka و TakeuchiSocialization
انسان‌ها با يكديگر صحبت مي‌كنند و دانش رد و بدل مي‌كنندTacit knowledgeTacit
KnowledgeInternalization
افراد بعد از مطالعه مستندات و مطالب موجود در رايانه آن را ياد گرفته و مورد استفاده قرار مي‌دهندTacit
knowledgeExternalization
فرد دانش را از طريق مستنداتي مانند كتاب، مقاله، نامه، گزارش و... منتقل مي‌كندTacit knowledgeExplicit knowledgeCombination
دانش موجود به شكل مستند يا ذخيره شده در رايانه با هم تركيب شده و ارتباطاتشان تعريف مي‌شودExplicit knowledgeExplicit
knowledgeExplicit knowledge

خرداد 1386

32مدل ZackDeclarative Knowledge (Know-About) : the ability to recognize and classify concepts, things and states of the world

Procedural Knowledge (Know-How) : the understanding of an appropriate sequence of events or the ability to perform a particular set of actions

Causal Knowledge (Know-Why) : an understanding of why something occurs

Relational Knowledge (Know-With) : an understanding of the relationships among or between these types of knowledge

خرداد 1386

33مدل فرايند‌هاي دانايي Probst et al

خرداد 1386

34مدل‌هاي ديگر فرايند‌هاي مديريت دانش

خرداد 1386

35مدل Firestone و McElroy

خرداد 1386

36مدل Fraunhofer IPK

خرداد 1386

37مدل Stankosky

خرداد 1386

38Capacity
Attention
Cognitive ability
Previous knowledge
Beliefs, values, expectations
Ability to structurePerceived knowledgeInnovationIntelligence
Capability to act
Make decision
Solve issuecompetitivenessCapacity
Structuring
Processing time
Processing powerStored and structured informationIntelligenceInformationsensesSensors
Data entryمعرفي برخي از مدل‌هاي مديريت دانش

خرداد 1386

39
فرايندهاي مديريت
دانش

خرداد 1386

40فرايندهاي مديريت دانش

خرید آنلاین


سایر محصولات

تحقیق در مورد کامپیوتر


138 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه هاي جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقطراحی یک اسلايد با ایجاد زمینه جدید:برای طراحی اسلايد میتوان از روشهاي پیشنهاد شده در ابتدای درس کمک گرفت . به طور مثال از Design Template که ی

ادامه مطلب  
دانلود آرشیو مقالات رشته مديريت با فرمت ورد 500 فایل


این پکیج شامل آرشیو مقالات رشته مديريت با فرمت Word مناسب برای فروشگاه هاي اینترنتی و کافی نت ها   ۱۶۰ نکته در مديريت نقش IT در توسعه اقتصادی و شاخص هاي توسعه اقتصادی « طرح ریزی توزیع نیازمندیها » «طراح

ادامه مطلب  
راهبرد و مديريت منابع انسانی


        درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. پروژه پیش رو مربوط به راهبرد و مديريت منابع انسانی می باشد. این پروژه دارای 70 صفحه و به صورت word  و pdf می باشد.&nb

ادامه مطلب  
پاور پوينت/مطالعات اجتماعی/كلاس هشتم/درس20/ایران ومنطقه جنوب غربی آسیا


مطالعات اجتماعی / پایه هفتم / درس بیستمپاور پوينتایران و منطقه جنوب غربی آسیاپاورپوينت / درس20 / كتاب اجتماعی / كلاس هفتم / عنوان : ایران و منطقه جنوب غربی آسیا :همانطور كه از عنوان این درس پیداست موضوع اصلی آ

ادامه مطلب  
پروژه آشنايي با GPS


پروژه آشنايي با GPS در حجم 218 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:پیشرفت در صنعت تكنولوژی GPSتكنولوژی حمل و نقل بر پایه GPS تنها بخشی از ITS(سيستم حمل و نقل هوشمند) است، اما برای كشورهاي مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. یكی از آن كشو

ادامه مطلب  
پاور پوينت (اسلايد) آشنايي با سيستم هاي مديريت دانش


 این پاور پوينت دارای 106 اسلايد می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point است و آماده ارائه شما می باشد
در این پاور پوينت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت
فایل پاور پوی

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد مدیر و مديريت در سیره نبوی


فرمت فایل:WORD(قابل ویرایش)تعداد29 صحفه  مقدمهبخش اول: مديريت در سیره نبوی تعریف مديريت مديريت اسلامی در سیره نبویرابطه مديريت با اسلامبخش دوم: نقش مدیر، مبانی مديريتی سیره نبوی نقش مدیر در برقراری روابط انسانیمديريت كلاس درسان

ادامه مطلب  
تحقیق شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مديريت اموزشی


  ارزشیابی مهارت شغلی  شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مديريت اموزشیفهرست مطالبعنوان صفحهمقدمه 3فصل اول: توانایی تشخیص مفهوم مديريت و اصول آن 8آشنايي با مفهوم سيستم 8سيستم هاي باز و كاركردهاي آن 9سيستم هاي بسته و

ادامه مطلب  
سيستم هاي مديريت محتوا


        درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. پروژه پیش رو مربوط به سيستم هاي مديريت محتوا می باشد. این پروژه دارای 100 صفحه و به صورت word  می باشد. فهرست مطالبفصل اول

ادامه مطلب  
پاور پوينت (اسلايد) آشنايي با عناصر سيستم مديريت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001


 با سلام
فایل آشنايي با عناصر سيستم مديريت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 یک پاورپوينت بسیار عالی در 240 اسلايد می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد هاي اصلی طراحی پاورپوينت آماده و ت

ادامه مطلب  
logo-samandehi